tiistai 9. lokakuuta 2018

TÄNÄÄN 21V: TOIVEITA TULEVAISUUDELLE

Mä tosiaan tänään täytän 21 vuotta, joten ajattelin koota mun toiveita, tavotteita ja haaveita tuleville vuosille!

-Terveenä pysyminen. Niin itseni kun läheistenkin terveys on varmaan se tärkein asia mitä toivon tulevaisuudelta.

-Oma koti, tällä hetkellä mä haluaisin omakotitalon joka me oltais itse suunniteltu ja rakennutettu (itse rakentaminen on vielä vähän utopinen ajatus).
IMG_1225m
-Oppisin tekemään ruokaa ja osaisin nauttia siitä. Tää nyt on vähän tämmönen toive, joka todennäköisesti toteutuu viimeistään pakon alla. Mutta haluaisin, että mä jaksaisin tulevaisuudessa tehdä paljon erilaisia ruokia, kokeilla uutta ja nimenomaan innostua ruuanlaitosta. Tällä hetkellä mä oon tosi laiska kokki.

-Että osaisin elää hetkessä miettimättä koko ajan tulevia, parempia aikoja. Loppujen lopuksihan meillä on vaan tää hetki ja tulevat tulee joka tapauksessa.

-Haluaisin päästä Norjaan road tripille. 

-Lasten saanti ja heidän kasvattaminen. Tällä hetkellä kaksi lasta tuntuis ihanteelliselta, mielenkiintoista nähdä miten käy.

-Onnellinen parisuhde- ja perhe-elämä. Tääkin on yks niistä asioista, joita toivon erityisen paljon. Mä oon saanut kasvaa käytännössä perheidyllissä ja sitä mä toivon munkin lapsilleni. Ja kukapa ei toivois onnellista ja hyvinvoivaa parisuhdetta?
IMG_1409
-Mahdollisuus matkustella ja nähdä maailmaa. Viimeistään eläkkeellä mä haluan reissata ja tottakai perheen kanssa jo aiemmin.

-Opiskelemaan pääsy ja nimenomaan alalle joka mua oikeesti kiinnostaa. Oli se sitten lääkis tai joku muu, niin tärkeintä on, että se aidosti kiinostaa mua.

-Oman paikan löytäminen työelämästä. Toivon, että mulla on joskus yhtä hyvä työilmapiiri mun työssä mitä tällä hetkellä. Työkavereistakin voi tulla tosi läheisiä ystäviä ja vaikee edes miettiä, että joudun joskus lähtemään meidän työporukasta.

-Jonkun uuden harrastuksen löytäminen. Oli se sitten lukeminen, kutominen, kuntosalilla käynti tai lenkkeily niin haluaisin, että viimeistään opiskeluiden alkaessa mä löytäisin itselleni harrastuksen, joka on mulle henkireikä elämässä.

-Toivoisin, että mulla ei koskaan olisi suurempia rahahuolia. Mua stressaa aika paljon raha, vaikka tilanne oliskin hallinnassa. En haluais koskaan joutua siihen tilanteeseen, ettei se olekaan.

-Mökin omistaminen. Mä oon itse viettänyt lapsuuteni kesät mökillä, enkä unohda niitä kesiä ikinä. Ei ollut mitään parempaa. Ja onhan mökki edelleen se paikka, johon on aina ihana mennä.
IMG_1362m
-Mä haluaisin päästä katsomaan kesäolympialaisia joskus.

-Ihanat häät.

-Haluaisin joskus perustaa oman yrityksen. Ei mitään hajua mikä olisi ala, mutta jos joskus mahdollisuus avautuu sillä alalla mille lähden, niin ehdottomasti.

-Juokse marathon.


Näitä haaveita kohti siis tästä päivästä eteenpäin, niin mielenkiintoista nähdä mihin elämä vie! Nyt ihanaa loppuviikkoa jokaiselle!

1 kommentti:

  1. Aivan ihania toiveita sulla tulevaisuuteen, toivon niin et pääset toteuttaan näitä!

    https://notttwice.blogspot.com/

    VastaaPoista