tiistai 22. marraskuuta 2016

New from Nunuco

Heipsan taas!  Kuten monet varmasti on rivien välistä lukenut, niin oon tosi kova organisoimaan ja aikatauluttamaan päiviä. Sen takia mun kalenteri on aina ihan täynnä, eikä enempää tekstiä päivän kohdalle edes mahdu.. En tiedä mitä mun elämälle tapahtuis ilman kalenteria joka pitää päivät koossa. Nyt löysin Nunucon sivulta aivan i-h-a-n-a-n kalenterin marmorikuviolla, jonka sainkin  omaksi kotiin. En vaan millään malttais oottaa että tammikuu koittaa ja saan vaihtaa mun vähän kärsineen kalenterin tohon uuteen haha!
IMG_2392 IMG_2399 IMG_2397
Toinen juttu minkä tilasin tuli kans niin tarpeeseen. Oon jo aika kauan ähissyt kun mun lompakkoon ei ihan mahdu korttien lisäksi kännykkää, vaan sitä pitää aina pitää taskussa ja pelätä että se putoaa sieltä tai muuten vaan hukkaan sen kun se on vuorotellen kädessä ja taskussa. Nyt Nunucolla oli tosi kätevä idea yhdistää lompakko ja kännykkäkotelo yhteen ja oonkin päässyt pariin otteeseen testaamaan tätä eikä mulla oo mitään valittamista. Koko arvokkaampi omaisuus on näppärästi yhdessä paikassa. Tääkin oli marmorikuviossa jolle oon alkanut tässä viimeaikoina lämpenemään hyvinkin paljon.
IMG_2405 IMG_2407 IMG_2406
Nunucolla on siis liike Jyväskylässä jonka takia erityisesti lähdin tähän yhteistyöhön mukaan. Mun mielestä on hienoa kannattaa ''oman alueen'' yrityksiä ja opin itsekin heistä lisää!
Tän viikon perjantaista eteenpäin koko joulukuun ajan Nunucon liikkeessä järjestetään Pop Up -kahvila Punaisen Kirahvin kanssa. Oon kyllä ihan varma että meen itsekin käymään kahvilla ja katselemaan vaikka joululahjoja joku päivä. Sinne nimittäin jäi aika paljon juttuja mitkä vielä joskus haluan itselleni, mm. aivan ihanat kuoret passille! Jos kiinnostuitte, pääsette tästä linkistä tutustumaan tapahtumaan Facebookin eventin kautta.

Postaus tehty yhteistyössä Nunucon kanssa ja tuotteet saatu heidän kauttaan.

1 kommentti:

  1. Oon monesti käynyt tuolla nunucon liikkeessä sen tultua tänne Jyväskylään aivan liian monesti.. Aina hipelöimässä tuota kalenteria, oi että haluaisin kotiuttaa sen itselleni ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista