maanantai 14. marraskuuta 2016

Kellorakkautta

Mä oon jo tosi kauan katsellut Clusen kelloja ja ne on musta niiin ihania ja just mun tyyliin sopivia. Nyt kun mulle tuli mahdollisuus tehdä heidän kanssaan yhteistyötä, niin tartuin tilaisuuteen enemmän kun mielelläni. Cluse myy siis paljon erilaisia, mutta kuitenkin saman tyylisiä kelloja, joita saa siis monissa eri väreissä ja väriyhdistelmissä. Mulle tuli kauhean paha valinnan vaikeus kun piti päättää millaiset kellot haluan täydentämään mun yhden aiemman kellon kokoelmaa. 
IMG_2355
Vietin tosi paljon aikaa Clusen nettisivuilla vieraillen ja päädyin lopulta tilaamaan mulle ja Sannille yhteiseksi mustarannekkeisen & kultakehyksisen sekä ruskearannekkeisen & hopeakehyksisen kellon. Yhden tilasin äidille joululahjaksi, joten se jääköön esittelemättä. Pohdin tosi pitkään eri vaihtoehtojen välillä, mutta mun mielestä tein oikean päätöksen. 
IMG_2341 IMG_2351 IMG_2344
Nää on niin ajattomia, kauniin yksinkertaisia ja sopii lisäksi ihan kaikkiin asuihin. Paljon tyytyväisempi en voisi olla. Enkä malta oottaa että pääsen antamaan joululahjaksi äidille tilaamani kellon, koska oon ihan varma että äiti tulee tykästymään siihen yhtä paljon kun mä näihin kahteen yksilöön!

Postaus tehty yhteistyössä Clusen kanssa ja kellot saatu heidän kauttaan.


Hyvää alkuviikkoa vielä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti