sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Ärsyttää!

Koska yleisesti blogimaailmassa tuodaan esille aina kuinka ihanaa elämä on ja korostetaan vaan niitä hyviä aisioita, niin mä halusin listata nyt asioita jotka mua ärsyttää. Ehkä menee siihen first world problems -kategoriaan, mutta näitä on varmasti jokaisella heh.

- Jos katson telkkaria, ja siihen tulee ikkunoista heijastus.

- Jos joku sammuttaa esim. radion kesken kappaleen jonkun lauseen keskeltä. Mun täytyy aina oottaa lause loppuun ennen kun voin sammuttaa auton.

- Aina kun rasvaan illalla naaman omassa huoneessa, niin pakko käydä pesemässä kädet vielä sen jälkeen.
IMG_9079m
- Jos ruoka ei vaan lämpene tasaisesti mikrossa.

- Jos Jiri on pedannut sängyn, ja se ei ookkaan ''oikein'' pedattu. Tästä oon vähän yrittänyt päästä irti, ehkä meillä vaan on eri näkemys asioista haha.

- Petauspatjan täytyy olla myös tasan tarkkaan runkopatjan kanssa samalla tasolla joka reunasta.

- Jos joku ruoka-aine loppuu, eikä sitä oo ostettu lisää tai edes kirjoitettu ostoslistaan.

- Kun laitan sukat jalkaan ja toisessa sukassa onkin reikä.
IMG_8693m
- Jos sälekaihtimet on väärin päin nukkumaan mennessä.

- Kun laitan suihkun jälkeen hiuksiin öljyä ja pesen kädet sen jälkeen, niin se öljy ei vaan millään irtoa käsistä jos vesi ei oo tarpeeks lämmintä. Ja tietysti sen lämpimän veden oottelu ottaa pannuun kanssa.

- Jos maitotölkki laitetaan taittelematta roskikseen.

- Tai jos jugurttipurkkeja ei laiteta sisäkkäin.
IMG_8778m
- Tikittävä kello nukkumaan mennessä.

- Jos kattila tai pannu ei oo hellalevyn kanssa saman kokonen.

- Jos kännykän akku ei oo täynnä kun oon lähdössä johonkin.

- Kun on kamala nälkä, mutta ei tee mieli syödä mitään.


Nää on kyl aika pieniä juttuja, myönnän. Mutta silti joku näinkin pieni juttu voi saada mun verenpaineen nousemaan aika nopeesti haha.

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti