lauantai 16. heinäkuuta 2016

It's me again

Hellou! Taas pitkästä aikaa tuun päivittelemään kuulumisia. En oo lopettanut bloggaamista kun siitäkin on kyselyitä tullut, haluun vaan että tää on mulle mieluista tekemistä ja teen tätä sillon kun mulla on aikaa ja kiinnostusta :) Toivottavasti ymmärrätte ja jaksatte silti lukee näitä juttuja vaikka vähän harvemmin. Mutta kuka tietää millon mä seuraavan kerran tuunkin jo postaamaan ;)
IMG_6177
Kesä on jo puolivälissä ja tuntuu että aika menee ihan älyttömän nopeesti! Se harmittaa tietysti näin kesällä kun mäkin joudun koulun penkille kuukauden päästä takasin. Mutta turha sitä on voivotella aika kuluu teki mitä teki.
IMG_5936
Mä en ehkä jaksa tarkemmin kertoo mitä oon kesälomalla tehnyt kun ajattelin tehdä seuraavan postauksen kännykkäkuvista ja sillon pääsette paremmin mun tekemisistä kiinni. Pääsääntösesti oon kuitenkin treenannut, kisannut ja ohjannut urheilukerhoja. Siihenhän se aika hyvin kuluukin.
PicMonkey Collage
Mä olin alkukesästä aikamoisessa hermostojumissa jos toi nyt on oikee termi ilmasemaan sitä tilaa kun mikään käskytys terävämmästä tekemisestä ei etene aivoista jalkoihin asti. Treenasin aika kauan ilman valmentajan silmiä mun selässä molempien reissailuiden takia eikä kumpikaan oikeen ollu tietosia siitä että nyt olis pieni huili paikallaan. Sit oikeella etenemisellä eli tarpeeks kevyillä reeneillä terävyyskin alko löytyä. Olin myös kesäkuun alussa 100% varma etten aio aitoja juosta ennen ens kesää koska mun tekniikka oli niin hirveessä kunnossa etten vaan hallinut omaa kroppaa kovassa vauhdissa aitoessa. Sain kuitenkin muutaman hyvän reenin alle ja päätin kokeilla aitakisaa. Maaliin asti tultiin heti ekalla kokeilulla vaikka aika ei päätä huimannutkaan. Muutaman viikon aikana omaksuin taas aitajuoksun sen verran hyvin että sain parannettua enkkaa ja jopa MM-kisapaikka käväs munkin mielessä mutta se ei todellakaan ollut enää keväällä tavote joten se ettei se tänä vuonna tullutkaan, ei harmita yhtään. Seuraavat kisat on Kalevan Kisat Oulussa ens viikonloppuna, johon lähden tekemään viime vuotta paremman juoksun. Sen ei luulis olevan hirveen vaikee rasti kun viime vuonna jäin matkan varrelle, mutta ikinä ei saa nuolasta ennen kun tipahtaa...
Haluisin myös kovasti käymään taas pituuskasalla monen vuoden tauon jälkeen kun siinä mä oon aina ollut suhteessa aitajuksua parempikin, mutta loikkimisten ja kovempien ponnituksien ollessa pannassa pituuden reenaaminenkin on sit jäänyt.. Nyt tänä kesänä siihen ehkä aukeis mahdollisuus, pidetään peukut pystyssä!
IMG_6185
Edelleen mulla on jalkapöydän kanssa ongelmia, eli niistä ei oo päästy vieläkään eroon. Oon silti ilonen jo tässä vaiheessa kautta etten mennyt leikkauspöydälle vielä keväällä vaan päätin kokeilla tän kesän. Sain tehtyä ennätyksen ja ylitin mun omat ajatukset siitä mihin mä pystyisin taas rikkonaisella kaudella. Olis vaan niin kiva päästä poimimaan joku kesä ehjän kauden hedelmät kun rikkonaisellakin kaudella kehitystä tulee. Sitä odotellessa sitten! Saattaa olla että mun kisakausi jää tänäkin vuonna vajaaksi, mutta sitä mietitään taas Kalevalaisten jälkeen. Kisa ja päivä kerrallaan eteenpäin niin säästyy itekin turhilta spekulaatioilta!
IMG_6129
Nyt hyvät viikonloput kaikille! Meillä on huomenna tulossa Sannin rippijuhlat, joten niiden valmistelu käy aika kuumana tälläkin hetkellä. Mä lähden nyt auttamaan niissä hommissa, toivottavasti me kuullaan taas pian! :)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi7/16/2016

    Heii mistä noi ihanat farkut on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on Bilbokista! :) mustakin ihan superkivat!

      Poista