perjantai 1. tammikuuta 2016

Vuosikatsaus 2015 no. 2

toukokuu2015v
Toukokuu - Ai että, toukokuu on kyllä ihan mun lempparikuita. Osittain siks, että sillon oltiin edelleen treenileirillä Tenellä, mutta myös Suomessa alkaa olla ihanan kesäiset kelit! Nyt kun kattoo kuvia, niin puuthan on jo ihan vihreinä! Toukokuussa käytiin Sannin ja äitin kanssa seikkailupuistossa, kuvaamassa pariin otteeseen ihanan näkösessä luonnossa ja sain myös mun uuden kännykän!

kesäkuu2015v
Kesäkuu - Kisaamista ja yllättymistä omasta kunnosta, ihana Helsingin reissu, mökkeilyä, mun elämän eka brunssi, lämpöä, mutta myös kylmyyttä ja huikee Ruotsin reissu äitin ja Sannin kanssa.

heinäkuu2015v
Heinäkuu - Hmm.. Heinäkuun saldo taitaa olla aikalailla +-0. Voitettiin SM-viesteissä kultaa aitaviestissä, kisasin ja yritin tehdä EM-rajaa, kelit oli aika hyvät ja lämpimät, shoppailin paljon, kävin mun ekat aikuisten eliittikisat jossa EM-raja tulikin tosin liian myöhään, rakastuin mun uuteen MK- rannekelloon ja koin mun elämän isoimman kolahduksen Kalevan kisoissa kun ekaa kertaa en tullut ees maaliin. Näin Mintun ekaa kertaa hänen vaihtovuoden jälkeen, mutta jouduin myös sanomaan Iinalle vaikeet heipat vuodeksi.

elokuu2015v
Elokuu - Taas lämpöä, Helsingin reissua Sannin kanssa ja hermolomaa urheilusta, pensasmustikoita, koulunalkua, kalenterin ostoa ja sen tuunaamista, piknik Suomen Linnaan kummitädin ja serkkujen kanssa, katsoin yleisurheilun MM-kisoja telkkarista ja kisasin ite epäonnistuneet SM-kisat.


4 kommenttia:

  1. Anonyymi1/01/2016

    miten sä treenaat kun sulla on hyvä kroppa :0 Vai muokkaako vaan juokseminen (sekö sun päälaji on?) esim. mahasta noin litteän? Oon niin kateellinen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis yleisurheilua harrastan niin treeni on aika monipuolista, mitään lenkkejä en oo juossu piiiitkiin aikoihin! En osaa oikeestaan enempää sanoo, lihaskuntoo, voimaa, aerobiaa jonkun verran ja sit tekniikkaa teen reeneissä! Huii apua kiitos mut älä oo kateellinen! :)

      Poista
  2. Anonyymi1/02/2016

    Ää niin ihania kuvia, tosi kiva tunnelma kaikis! Ja oot vaan niin kaunis! :)

    VastaaPoista