torstai 10. joulukuuta 2015

Luukku #10: Mun lemppareita lahjaksi

Kun en oo pitkään aikaan tehnyt postausta, jossa kertoisin omia lemppareita esim. kuukauden ajalta, niin päätin kerätä mun lemppareita pidemmältä ajalta, ja nimenomaan sellasia mitä vois vaikka antaa lahjaksi. Joten mennääs heti asiaan! IMG_0464
En oo ikinä ite ostanut The Body Shopista mitään, mutta sain ton vanilijan tuoksusen vartalorasvan lahjaks ja Sanni ton persikan tuoksusen ja molemmat on kyllä ihan älyttömän hyvän tuoksusia! Voisin kerätä vaikka jokasen tuoksun mitä nyt oon kaupassa käynyt noita tuoksuttelemassa..

IMG_0467
Sit yks mun elämän pelastaja joka on iPod. Kuuntelen lähes joka päivä musiikkia ja kun siihen on oma laite, niin kännykästä ei mee muistia eikä akkua musiikin kuunteluun. Päivitän tota aina kun löydän uutta musiikkia ja se käy helposti eikä toi laite itsekään maksa montaa kymppiä! Lahjana esim kaverille olis loistava idea ladata tonne jo valmiiks semmosia kappaleita joista teillä on yhteisiä muistoja! :)

IMG_0470
Oon tässä vuosien varrella saanut lahjaksi aina noita Iitalan vitriinejä jotka on mun mielestä tosi nättejä! En oo oikein muita astioita omaa kotia varten ikinä saanut kun en oo sillain halunnutkaan, mutta nää on ihan mahtava sit ottaa omaan kämppään koristeeks! 

IMG_0460
Tää iski muhun ihan yht äkkiä yks päivä, et ei vitsi kuin hyvä lahjaidea!! Mä ite syön näitä protskupatukoita ihan olan takaa ja oon maistanu aika monet maut jo ja tykkään yllättävän paljon. Syön nykyään jopa tavallisten paussipatukoiden sijasta näitä välipalaks! Lempparimakuina mulla on ehottomasti minttu ja kookos. Jos mulle näitä avautus paketista muutamat niin en tosiaan pistäs pahitteeks (;

IMG_0469
Sit parit ehottomat lempparit hiustenhoitotuotteista. Vasemmalla on hiusöljy joka onkin näkynyt täällä blogissa jo aiemminkin. Oikeella vähän uudempi tuote mullekin jota kampaaja suositteli. Mulla oli ollu aika pörröset hiukset, en oikeen ees tiiä miks mutta nyt joka hiusten pesun jälkeen laitan tota hius''rasvaa'' ja oikeesti auttaa! Nykyään mun hiukset on paljon sileemmät kun ennen eikä ne sojota ihan joka suuntaan. Tota voi laittaa myös ihan kuiviin hiuksiin ja se lisää kiiltoa kunhan ei liikaa laita. Ite ostin ton siis kampaajalta mutta varmaan esim Sokoksilta saa kans.

IMG_0691
Heheh mitäs muuta mukavuudenhaluinen ihminen haluis lahjaks kun pehmeitä paketteja? Voin sanoo et mulla on 7 päivästä viikossa joko treenivaatteet tai kollarit ja huppari päällä.. Tilasin DefShopilta Onlyn hupparin ja Adidaksen kollarit, jotka molemmat on osottautunut ihan huippulöydöiks ja kyseiset kollarit mulla on tälläkin hetkellä jalassa! 

IMG_0472
En tiiä missä olisin ilman kalenteria, vaikka aiempina vuosina oon pärjänny ihan hyvin ilmankin. Yks syy saatta olla, että iPhonessa on mun mielestä vähän huono kalenteri enkä löytäny hyvää sovellustakaan ja onhan kalenteri tavarana tosi mielenkiintonen. Nyt kun vuosikin vaihtuu niin kalenterin ostaminen on ajankohtanen lahjaidea, ja jos sen ostais kaverille niin sen vois vaikka päälystää teidän yhteisillä kuvilla!

IMG_0690
Kännykän kuoret, varsinkin laadukkaat sellaset on varmasti haluttua tavaraa lahjaks. Mä löysin DefShopilta nää ihan älyttömän kivat Addun kuoret enkä oo kyllä hetkeen vaihtamassa toisia! 

Mites tuliko uusia lahjatoiveita omalle listalle tai helpottiko tää lahjojen ostoa muille? :)

Sisältää mainoslinkkejä

2 kommenttia:

  1. Anonyymi12/11/2015

    Mistä sä lataat yleensä musiikit tohon ipodiin?:) Toi pieni ipodi on meinaa varmasti kätevämpi treenatessa, kun iphone... Mutta kun ite kuuntelen nykyään spotifyn kautta, ni onks musiikin lataaminen tohon hankalaa?
    Ps. Noista protskupatukoista oli ainaki viime vuonna kausimakuna pipari, joka oli super hyvää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo hankalaa tohon lataaminen, netistä löytyy paljon ohjeita en viitti tähän alkaa sepostamaan.. Jos haluut tarkemmin tietää nii tuu vaik snäpissä tai ihan missä vaan! Helpompaa tohon on kuitenkin ladata ainakin mulla kun on Applen kone ja iPod nii ne synkkaa hyvin yhteen :D
      Ooh ei vitsi mä haluisin kyl maistaa ton makusta!! :P

      Poista