tiistai 13. lokakuuta 2015

new cosmetics

Sain sähköpostia sellaselta yritykseltä kun Carpelan Cosmetics, ja mulle tuli mahdollisuus tehdä yhteistyötä heidän ja Jyväskylän Uuden Apteekin kanssa. Mä halusin lähteä projektiin mukaan, koska nyt mainitsen muutaman jutun liittyen Jyväskylään kun täällä ite asustelen.
IMG_9181
Eli sain Carpelan Cosmetics:lta paketin, jossa oli elf:n meikkejä mulle testattavaksi. Ite oon aika heikko meikkaaja jos ihan perus meikkivoidetta ja puuteria ei lasketa mukaan, hyvä että meidän perheessä on muitakin naisia haha!
IMG_9197
Paketissa oli kulmakarvapaletti (nyt blackout en tiiä onko toi sen nimi..), takana kajaali, 3 kynsilakkaa, huulikiilto ja luomiväripaletti.IMG_9196
Yks ehoton lemppari näistä erottu, nimittäin tää kulmapaletti. Toinen noista on geelimäistä jossa on silti väriä, toinen ihan pelkkä väripaletti. Mulla on tosi tummat kulmat jo luonnostaan, joten myös sellaset ''kolot'' näkyy aika helposti.. Sen takia sillon kun yhtään enempää laitan meikkiä pärstään, laitan ehottomasti myös kulmat kuntoon. Nyt siihenkin on hyvät apuvälineet!
IMG_9191
Nää elf:n meikit on jo varsinkin Jenkeissä tosi suosittuja, enkä ihmettele yhtään! Niitä saa nyt myös Jyväskylän Uudesta Apteekista, joten kävinkin paikan päällä tutustumassa vähän tarjontaan. Yllätyin positiivisesti, koska erilaisia meikkejä oli tosi paljon! Ihan perus peitepuikoista erilaisiin luomiväreihin. Ja kaiken lisäks hinnat on tosi edullisia jos vertaa kilpaileviin merkkeihin, kaikki oli suunnilleen 4 ja 8 euron välissä jos oikein muistan!  Ja tottakai jos niitä apteekissa myydään, niin ei laatu voi mitään surkeaa olla ;) Eli nyt voin rehellisesti suositella ainakin testaamaan noita meikkejä, ja jos et Jyväskylässä asu niin niitä voi itselleen tilata täältä! :) Mä ite ainakin aion kokeilla mahdollisimman monia tän merkin meikkejä lähiaikoina!!

1 kommentti:

  1. elf on kyllä mahtava brändi - he tekevät aika paljon dupejakin, joten hiukan köyhemmälläkin on varaa ;D Corpela Cosmetics on nyt messuilla myös mukana eli jos kiinnostelee niin heidän pisteelleen vaan! :D Itse oon näitä hiplaillut jo iät ja ajat, varastoon en silti ole kovinkaan montaa ostanut :) Ps. Tsekkaas blogisi s-posti, siellä on sylle mailia :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista