tiistai 23. kesäkuuta 2015

lately on my phone

Moikka! Kotiuduin muutama tunti sitten Ruotsin reissulta, jonne lähdettiin suoraan Juhannuksen vieton jälkeen sunnuntaina. Lähdettiin risteilylle viime vuoden tapaan perheen tyttöporukalla, kun tarkotus Ruotsissa oli enimmäkseen vaan shoppailla. Meillä oli tosi kiva reissu, mut siitä en oo isompaa postausta tekemässä, koska kamera ei mahtunut mukaan.. Halusin vaan vähän avata tätä pientä taukoo viime postauksen jälkeen!
En oo myöskään pariin kuukauteen tehnyt kännykkäkuvista postausta, ja varsinkin nyt uuden kännykän myötä kuvia on kertynyt ihan kunnolla, joten päätin nyt koota ne yhteen. Pääsette seuraamaan et mitä kaikkee oon viimesen kuukauden aikana tehnyt :)
kesäkuu1
Mä kokeilemassa uuden kännykän etukameraa, ja no, onhan se tosi paljon parempi kun edellisessä!! // Oltiin täällä Jyväskylässä Laajavuoressa tollasessa seikkailupuistossa toukokuussa, ja mun mielestä noi radat oli huikeita! Sporttirata vaati sit jo vähän enemmän kestävyyttä ja lihaskuntoo, mutta sekin oli tosi kiva mennä läpi. // Sannin kanssa jätskeillä kesän alussa. // Mä lähdössä kesän ekoihin kisoihin.

kesäkuu2
Sannin ja äitin kanssa syömässä American Dinerissä. // Mä ja sisko♥ // Juurikin kesän ekoista kisoista haettiin Iinan kanssa pokaalit kotiin x) // Ja mä samoissa kisoissa heti juoksun jälkeen.

kesäkuu3
Iinan ja Jopon kans Helsingin yössä oottamassa bussia, koska myöhästyttiin täpärästi edellisestä... Hahah Tassu tallas Iinan viisumipapereita ja sit otettiin tää kuva :P // Käytiin ekaa kertaa brunssilla, ja oli kyl superhyvä tapa alottaa päivä!! Voisin ottaa tavaks (;

kesäkuu4
Meillä oli vähän erilainen Helsingin reissu aiempiin verrattuna; käytiin erilaisissa kahviloissa, käveltiin ympäri Helsinkiä ja käytiin jopa kirkossa kattelemassa! :D Oli tosi virkistävää tehdä erilaisia juttuja normaaleihin tekemisiin nähden! // Me saunan jälkeen ikkunalla. // Menossa serkun rippijuhliin. // Iinan ja Jopon kans tällä kertaa Fazer -kahvilassa.

kesäkuu5
Viime viikolla olin Nuorten eliittikisoissa. Juoksin enkan, vaikkei ite juoksu ollutkaan kauheen hyvä..  // Mua myös ekaa kertaa haastateltiin lehteen :D // Juurikin eliiteissä Iinan kans. // Juhannuksen vietossa mökillä.

kesäkuu6
Ekat hyvät kelit onneks sattu just osittain ainakin Juhannuksen päälle, fine by me! // Autossa menossa Helsinkiä kohti. // Laivan ostoskatu. // Illalla kattomassa esityksiä, ja maistettiin tollasia ''drinkkejä'' joista kaikki oli hyviä mitä kerettiin testata.

kesäkuu7
Auringonlasku Ahvenanmaalla, jossa laiva kävi kääntymässä // Superhyvässä (ja edullisessa!) kahvilassa Tukholmassa. // Shoppingggg. // Pakkohan tax free oli hyödyntää - ostin 2 kiloia mun lempparikarkkeja ja Marianneja myös parit jumbopussit :P

Nyt olis tarkotus tehdä viimeaikojen soppailuista postausta, sit sain hyvän ehdotuksen viime postaukseen koskien ns. mentaalipuolta urheilussa joten sitäkin meinasin toteuttaa ja lisäks postaus Juhannuksesta oottaa julkasua. Eli postauksia on luvassa nopeellakin tahdilla! Nyt sanon heipat ja vähän myöhäset Jussit kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, että sulla oli kiva laivareissu ja ihania puhelinkuvia! Muuten, sun siskokin on tosi kaunis ja teillä molemmilla on ihanan väriset silmät! ♥___♥ Okei, itekkin omistan jäänsiniset silmät ja oon saanut niistä älyttömästi kehuja mutta silti! :D Luulin muuten tähän päivään asti että mun puhelimessa, iPhone 5s:ssä on 5mpx kamera... sainkin sitten tietää että pikselimäärä sun kutospuhelimen kanssa on sama myös mulla, mutta sulla on vaan se iSight-juttu siinä :D (Joo, kaikkia kiinnosti)

    Ja ää... mun on pakko sanoo sulle semmoinen, että mun juhannus meni lähinnä suriessa :c Mun marsu, Molly, nimittäin viedään lopetettavaksi perjantaina 26.6. Älä siis ihmettele, jos saatan olla hieman epäaktiivisempi mun valokuvausblogissa, postaan sinne sitten kunhan olen vähän rauhoittunut ;__; Molly on kyllä 8v vanha ja sillä on kasvain mahassaan mutta en vaan haluaisi luopua siitä vielä. Mutta samalla tiedostan, että 8 vuotta on marsulle todella pitkä ikä.+ Se on suurin rakkaudenosoitus eläimelle, että sen päästää pois kun sillä ei vielä ole suuria kipuja. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenni meiltä molemmilta! :3

      Voi ei otan osaa... :'( Se sai kuitenkin tosi pitkän ja hyvän elämän, ja varmasti sille paras ratkasu jos sillä ei vielä ollu sen isompia kipuja! Koita jaksaa!!

      Poista
  2. Niin kivoja kuvia jälleen! :) Hei voisiks postailla instagramiinkin useemmin kuvia? Ne on aina niin piristäviä ja hienoja mitä oot tähänkin asti lisäilly tulee aina semmon ''waaau'' fiilis :) Oot niin kauniskin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiiitos!! :) Onpa kiva saada tällanen kommenti! Useesti mulla tulee sellanen fiilis, et postaanko ihan liikaa tai tosi turhia kuvia kun laitan jotain instagramiin :D Sinne on niin paljon isompi kynnys jotenkin laittaa mitään kun vaikka postata blogiin.. Mut sun kommentin myötä voisin ehkä jopa päivittää sitäkin ahkerammin! :3

      Poista
  3. Sulla on kyllä ihana blogi! Tätä on tosi positiivista lukea!

    http://wheretheboatsgo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon sulle, ihana kuulla! :3

      Poista