perjantai 25. huhtikuuta 2014

my room

Moikka! Nyt kirjottelen täältä espanjasta, koska en ehtiny tehdä tätä ennen meidän lähtöä. Täälläkin tää vaan venyi, koska netti ei oo ollu mikään nopein mahdollinen ja flickr temppuili... Nyt sain ladattua kuvat, ja pääsette mun huoneeseen!
Mun huone ei oo mikään sisustusihme, mutta kiva tunnelma ja mukavuus on tärkeintä mulle eli tykkään oleskella siellä! Nyt kuitenki päästän teidät niitten kuvien pariin:

IMG_6334 IMG_6342 IMG_6317 IMG_6329 IMG_6331 IMG_6322 IMG_6325 IMG_6312 IMG_6346 IMG_6347 IMG_6338
Seuraavan kerran kirjotan teille luultavimmin ens viikon lopulla kun ollaan kotiuduttu. Ja ainii! Pitikin sanoo, että mun instagram on @hetaemiliaa , ja sinne päivittelen vähän useemmin varsinkin nyt reissussa kun tänne! :) Viettäkää hyvä viikonloppu, mä ainakin aijon treenin lomassa haha!

12 kommenttia:

  1. sulla on kyllä aivan ihana huone ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/26/2014

    Ihana sängyn päätyne tapetti! Sievä pino mitaleita:D:D:D pidä kivaa siellä Espanjassa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mäki tykkään siitä! :) Hahah niitä on kertyny kyllä vuosien varrella xd Jep pidän!! :-)

      Poista
  3. Anonyymi4/26/2014

    ihana huone sulla :)! kauheesti noita mitaleita :D pidä hauskaa espanjassa!

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana ja mukavan näkönen huone :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4/30/2014

    heii mistä oot ostanu sen sun adidaksen lippiksen mikä on sun ig kuvas? sen on tosi hieno:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokokselta viime kesänä! :) Heh kiitti!

      Poista