sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

you're only getting one life, so live it up

IMG_4645 IMG_4639 IMG_4840 IMG_4786 IMG_4882 IMG_4846 IMG_4891 page1 Moikka! Nyt tulin näyttämään teille elonmerkkejä pitkän hiljaiselon jälkeen... Mulla on siis nyt kaks viikkoo töitä takana ja mulla alkaa vasta nyt loma! Oon siis ollu tosi kiireinen sen takia, eli oon ollu kahteen asti töissä, ja sieltä menny lähes joka päivä treenaamaan, vetämään urheiluklerhoja tai moelmpia. Eli oon sit ollu illalla vasta kotona, enkä oo enää kerenny kuvaamaan mihinkään että saisin tänne jotai matskuu, ja en mä viitti tulla teille mitään kirjottaan jos mulla ei oo yhtäkään julkasukelposta kuvaa.
Tänä aikana on ehtiny tapahtuu tosi paljon kaikkee. Mulla on ollu kahet kisat, ensimmäiset oli nuorten eliitit jotka meni sillain siinä sivussa, pääsin maaliin aidoissa ja hyppäsin 530 pituutta. Eilen mulla oli Kuortaneella aluemestaruuskisat joissa kilpailin aikuisten sarjassa. Eilen kulkikin yllättävän hyvin oloon verrattuna ja tein sit jokasessa lajissa enkan, jeee! Pituutta 546, 200m 27.68 ja sit kuulaa, joka on naisten kuula eli 4kg (en olis ikinä menny työntää vapaaehtosesti) 9.33. Eli oon ihan tyytyväinen noihin tuloksiin mutta tästä mennää vaa ylöspäin:)
Ja sitten viime torstaina tuli siis lukiohakutulokset ja mä sit pääsin sinne minne ekana hain eli Voionmaalle urheiluluokalle. Ens viikkoon mulla kuuluis treenaamista, kahet kisat ja mökkeilyä juhannuksena. Yritän kyllä tulla postaamaan vielä alkuviikosta! :)

4 kommenttia:

  1. Anonyymi6/16/2013

    Ihania noi puhelimenkuoret! <3 :). Mistä oot ostanut?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/18/2013

    Oot ku joku prinsessa<3 ! Kuka sun kuvat yleensä kuvaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii apua, kiitti! <3 Mun pikkusisko useesti:)

      Poista