tiistai 30. huhtikuuta 2013

so just forget about the world, we young tonight

Nyt ollaan taas kestetty kaks päivää koulussa, ja yhen päivän loma tuli kyllä jo tarpeeseen! Olin siis viikonlopun alueleirillä, Kuortaneella. Siellä mulla ei ollu kameraa mukana, eli sieltä ei oo nyt kuvia... Oli tosi kiva leiri vaikka vammoja oli, minkä takia en pystynyt tekeen täysillä. Sunnuntaina tultiin toisen treenin jälkeen jo hyvissä ajoissa kotiin. Olin kyllä niin väsynyt ja uupunut (ja oon edelleen:D) koko leiristä että saattaa huomenna mennä herääminen vähän myöhempään :P Eilen kävin hieronnan ja koulun jälkeen keskustassa, ja sieltä sit löytykin yllättävän paljon kaikkee! Ostin cubukselta housut 19,90, H&M:stä farkkutakin 29,90 ja sieltä myös t-paidan 7,95 ja vielä Lindexistä ostin aurinkolasit 5.95. Niistä on kuvia tossa alempaa, t-paidasta ei oo mutta se on ihan sellanen perus keltanen t-paita jossa on edessä sellanen napitus systeemi:D Kyllä sekin vielä täällä joskus näkyy! Tänään kun tulin koulusta mulle oli tullut paketti jota olin kerenny jo viikon odottaa! Mun tilaama kassi ja paita oli tullut nyt Hollisterilta! Rakastuin molempiin, mutta tota paitaa pääsen käyttämään vasta paljon aurinkoisemmilla säillä.. :/ IMG_2361 IMG_2353 IMG_2341 IMG_2345 IMG_2285 IMG_2292 IMG_2288 IMG_2308 IMG_2328 IMG_2383m

10 kommenttia:

  1. toi vika kuva ♥__♥

    VastaaPoista
  2. Vähänkö ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. tosi kivoja kuvia! (:
    Paljon noihin hollisterin juttuihin tuli postikuluja ym?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos paljon! Mm no noihin ei tullu yhtään koska Hollisteril oli sellanen tarjous että jos osti yli 75e nii sitten ei tullu ollenkaa postareit, ja tilasin yhen mun kaverin kanssa niin sit meiän tilauksesta tuli yhteensä yli 75e:) Mut normaalisti jos sieltä tilaa nii ne on 25e. Mitään muita kuluja sit ei tuu, esim tullimaksuja yms:)

      Poista
  4. ihania kuvia ja kivoja ostoksia! :)

    VastaaPoista
  5. VAU! ♥ Ihania kuvia, tosi kiva tää sun blogi :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista